Saturday, July 2, 2011

I´m baaack - I think...

Okay - en bloggeskrivepause på omk. 2 år, - det er ikke en helt lille een...

Men åbenbart, finder/prioriterer jeg ikke lige den tid, der skal til for at få skrevet ind imellem. Det virkelige liv går vist lidt for stærkt...

Derfor, har jeg lige redigeret min profil til at være mor til en 4 og 8-årig, istedet for til "dem" på 2 og 6. Og manden har også fået et par ekstra år på bagen:-). "MIG, - nej det taler vi ikke om..."
Der burde være basis for lidt erindringsskriveri her!
Og med sommerferien skudt igang og regnvejr udenfor trækker tasterne lidt igen, synes jeg.

Opdatering på vej... Ligeså snart der er gjort rent herhjemme!
KH. Lotte

2 comments:

  1. This comment is from Wendy, Sara's mother-in -law. Hope you post pictures. I would love to see your children. I remember when they were small and Sam and Ella would play.

    ReplyDelete
  2. Hi Wendy.
    Nice to hear from you:-).
    Yes, they were so sweet Ella and Sam. Good little friends.
    Hope you are well - I will post some pictures of Ella and Sander.

    ReplyDelete